1. Podkreśl czynnik który wpływa na dużą roczną amplitudę temperatury powietrza.
a) Małe zachmurzenie
b) Duża wilgotność powietrza.
c) Duża odległość od morza
d) Niewielka odległość od morza.

2. Podkreśl czynnik który wpływa na małą roczną amplitudę temperatury powietrza.
a) Małe zachmurzenie
b) Niewielka wysokość nad poziomem morza
c) Duża odległość od morza
d) Niewielka odległość od morza.

3

Odpowiedzi

2009-12-31T11:28:23+01:00
Odpowiedz b w pierwszym:)
odpowiedz a w drogim
nie wiem czy dobrze sorki:(
4 2 4
2009-12-31T13:09:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T14:43:53+01:00