Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:32:00+01:00
Moim zdaniem dzieci z epoki atamu stana się takie jakich obawiał się podmiot liryczny. W pogoni za dobrami doczesmymi ludzie całkowiecie staracili wrażliwość i nie zwracaja uwagi na krzywdę innych a dzieci widząć takie zachowanie biorą to za przykład i powielają błędy rodziców. Dzieci coraz częściej w nieszczęsciu widzę powud do śmiechu a nie do wspułczucia. Międz ludźmi budzi się coraż wieksza wrogość i nienawiść.
2009-12-31T13:23:11+01:00
Dzieci nie bedą już takie wrażliwe jak kiedyś, a beda brutalne. Całkowicie już nie obchodzi ich to, że krzywdzą innych. Dzieci w przykrych chwilach czesciej zaczynaja sie smiać niż płakac.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T14:00:43+01:00
No pewnie że tak ponieważ są mondre i posłuszne.
I robią co starsi im poradzą.
W każdym wypadku są grzeczne i miłe.
Więc niea żadnych zastrzeżeń że nie.