1. Podaj nazwę strefy klimatycznej w której ilość energii słonecznej docierającej do powierzchni Ziemi jest najmniejsza.

2. Podaj nazwę strefy klimatycznej w której ilość energii słonecznych docierającej do powierzchni Ziemi jest największa.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:31:42+01:00
1. strefa podbiegunowa
2. strefa międzyzwrotnikowa
3 3 3
2009-12-31T11:33:37+01:00
-podbiegunowa
międzyzwrotnikowa
4 3 4
2009-12-31T13:12:30+01:00
1. Strefy podbiegunowe
2.strefa międzyzwrotnikowa
6 3 6