Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:32:30+01:00
X-2y=4
-x+3y=0
----------
y=4


x-2y=4
y=4

x-8=4
x=12

x=12
y=4
2009-12-31T11:34:20+01:00
X=4+2y
podsawiamy do drugiego
-(4+2y)+3y=0
-4-2y+3y=0
y=4
x=4+2*4
x=12
  • Er02
  • Początkujący
2009-12-31T11:41:24+01:00
X-2y=4
-x+3y=0
_________ -
y=4

x- 2*4 = 4 \ +8
-x+3*4 = 0 \ * (-1)

x= 12
y = 4

Sprawdzam drugie równanie:
-12+3*4 = 0
-12 + 12 = 0
L=P