Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T12:43:05+01:00
A) pi r² = 81pi
r² = 81
r = 9
Obwód = 2 pi r = 18 pi mm

b)
pierw. z 16/25 = 4/5

r=4/5dm
O = 8/5 pi dm = 1 3/5 dm
1 5 1
2009-12-31T12:49:59+01:00
P= 81 pi mm2
r2 * pi=81 pi2 / pi
r2=81 (2) - czyli kwadrat / wyciagamy pierwiatek
r=81
d= 162
L= 162 * pi = 162 pi mm 2 czyli kwadrat
b) p=16/25 pi dm 2
r2*pi= 16/25pi dm 2 //pi
r2=16/25 dm 2 / wyciagamy pierwiatek
r=16/25 dm
d= 32/25
L= 32/25 * pi= 32/25 dm 2pi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T15:25:40+01:00
A) L=2 pi r
L= 2*81pi mm kw
L=162 pi mm kw

b) L= 2 pi r
L=2* 16(kreska ułamkowa) 25 pi dm kw
L= 32(kreska ułamkowa) 25 pi dm kw
3 2 3