Podstawą graniastosłupa prostego jest trójkąt prostokątny o przyprostokątnej długości 6 cm i kącie ostrym przy niej leżącym o mierze 30⁰. Przekątna ściany bocznej o najmniejszym polu tworzy z płaszczyzną podstawy kąt o mierze 45⁰. Oblicz objętość graniastosłupa.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T14:00:45+01:00
Odpowiedź w zdjęciu :)
Myślę że to tak powinno zostać rozwiązane;)
2 4 2
2009-12-31T14:15:52+01:00