Odpowiedzi

2009-09-19T11:54:51+02:00
- rozwój rolnictwa
-handel
-rozwój produkcji( rzemiosła)
-osadnictwo na prawie niemieckim
-postępy w nauce początki akademii
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T12:42:02+02:00
-wymiana towarow za pieniadz
-spadla wartosc danin
-wzrosla rola czynszow pienieznych
-kolonizacja na prawie niemieckim
- nadawanie immunitetow gospodarczych
-rozwoj wladzy sadowniczej
- handel zagraniczny
-wzrost zatrudnienia
-podatki
-rozwoj budownictwa
- rozwoj oswiaty
4 2 4