Odpowiedzi

2009-12-31T14:39:26+01:00
Wykorzystujemy w codziennym życiu. W szkole, pracy a nawet w domu. W szkole poprzez to ze zapamiętujemy i piszemy, w pracy dzieki temu ze umiejemy wypełnic swoje obowiazki, w domu poprzez to ze sprzatamy. A również dzieki temu co dostalismy mozemy chodzic do kosciola. Modlic sie w szkole i w domu. Pomoagać rodzicom:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T16:46:26+01:00
Jak wykorzystujesz swoje umiejętność i zdolność otrzymane od Ducha Świętego?
Modlę się do Boga, by pomagał przezwyciężać mi trudności.
Wykorzystuję je również w szkole. Zapamiętuję wszystko i piszę. Natomiast w domu - sprzątam. Chodzę do Kościoła. Pomagam rodzicom. Dzielę się z bliźnimi. :)

Pozdrawiam.