Odpowiedzi

2009-12-31T13:28:57+01:00
Moskwa - 37E strefa +3h
Meksyk - 99W strefa -7h
Buenos Aires -59W -3h
Warszawie - 21E +1h

Warszawa - 14.00
Moskwa 3h-1h=2h 16.00
Buenos Aires 3h+1h=4h 10.00
Meksyk 7h+1h=8h 7.00

2009-12-31T13:31:29+01:00
Moskwa - 37E strefa +3h 16.00
Meksyk - 99W strefa -7h 7.00
Buenos Aires -59W -3h 10.00
Warszawie - 21E +1h 14.00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T13:41:50+01:00
1.w Moskwie (37 stopni E )
2.w Meksyku (99 stopni W)
3.w Buenos Aires (59 stopni W)

w Warszawie (21 stopni E) - 14. 00

1.
37 -21 = 16
16*4= 64min= 1h 4 min
14.00 + 1h 4 min = 15.04

2. 99 + 21 = 120
120*4= 480 min = 8h
14.00 - 8h = 6.00

3. 59 + 21= 80
80*4= 320 min = 5 h 33 min
14.00 -5h = 8.27


4 3 4