Odpowiedzi

2009-12-31T13:34:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T13:35:50+01:00
Plebejuszy reprezentowali ...........trybuni ludowi............., którym przysługiwało prawo weta. W IV w.p.n.e po raz pierwszy na stanowisko konsula wybrano przedstawiciela....na przedstawicieli plebsu-..Cyceron,..


2009-12-31T13:43:51+01:00
Plebejuszy reprezentowali trybuni ludowi , którym przysługiwało prawo weta. W IV w.p.n.e po raz pierwszy na stanowisko konsula wybrano przedstawiciela plebejuszy.
1 5 1