Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T13:44:24+01:00
NIe mozesz znajdowac sie z kompasem przy magnesie oraz przewodnikami z pradem poniewaz , oba te przedmioty wytwarzaja wlasne pole magnetyczne, maja biuny polnocny i poludniowy , tak samo jak magnes. Wniosek: nie nalezy przebywac przy takich przdmiotach jezeli chcesz naprzyklad wrocic do domu za pomoca kompasu ;]
2009-12-31T15:58:22+01:00
Nie można sie znajdować poniewqaż magnez w kompasie zaczyna wariowac i kompas pokazuje kierunek do tego czego (magnezu)
2009-12-31T18:05:13+01:00
Ponieważ kiedy znajdujemy się w poblizu magnesu, bądz przewodników z prądem zaburza się działanie igły megnatycznej. ( która jest swego rodzaju magnesem) i nie wskazuję on a w danej sytuaji poprawnych kierunków świata.