Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T14:00:54+01:00
Wiara:
była w ciąży a nie miała męża ani kochanka
zaufanie:
tutaj ci nie powiem bo sam nie wiem
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T14:19:10+01:00
Przyjeła tę zdarzenie że urodzi zbawiciela i poszła pomóc elżbiecie gdy ona miała urodzić jana chrzciciela.
8 3 8
2009-12-31T14:38:57+01:00
Np. Zwiastowanie i narodzenie Pana Jezusa. Przy zwiastowaniu maryja powiedziała: Oto ja słóżebnica Pańska...... , a gdy miała urodzić to nie sprzeciwiała się.
11 4 11