Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T14:32:34+01:00
Ciało jest w punkcie A, porusza się, ale powraca spowrotem do punktu A. poruszało się, ale nie wykonało pracy, ponioeważ droga jest równa 0 [ ciało wróciło w to samo miejsce]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T19:37:35+01:00
Dźwigasz worek z piaskiem na plecach i idziesz ulicą.Na plecy działa siła ciężkości skierowana pionowo w dół,a więc jest prostopadła do przesunięcia,praca wykonana wynosi 0.
1 5 1