Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T14:21:17+01:00
36 cm
1m=1000mm
90*0,4=36
=90 m

lub 0.9m

Która z podanych powierzchni jest największa ?
a) 0,5 ha
b) 60 a
c) 7000 m²
d) 0,04 km²

odpowiedż c
3 4 3
2009-12-31T14:48:16+01:00
36cm=360mm
360mm÷4mm=90mm

Która z podanych powierzchni jest największa ?
a) 0,5 ha
b) 60 a
c) 7000 m² - odpowiedź c jest prawidłowa :)
d) 0,04 km²

3 3 3