Odpowiedzi

2009-12-31T14:31:48+01:00
Moim zdaniem właśnie w XVI w.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T14:33:39+01:00
Znalazłem , pisze ze w 16 wieku

Monarchia powstała w Hiszpanni za czasów Ludwika .To on doprowadził ją to takiego stanu.Hiszpania w tym czasie dla żyjących tam ludzi była uosobieniem największej potęgi świata. Jednym z elementów była licząca setki tysięcy osób armia hiszpańska wspomagana przez wspaniałą piechotę, która zasłynęła z floty dwu największych potęg morskich tamtych lat
1 4 1
2009-12-31T14:35:08+01:00