Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T14:57:11+01:00
Poniewaz owoce zawierają soki, które zamarzają przy temperaturach 0°Celsjusza i niższych....
Nasiona nie zawierają soków ani wody, która by zamarzała.
2009-12-31T14:58:18+01:00
Ponieważ nasiona są najczęściej w skorupie lub czymś innym a owoce chronią się tylko skórką. Owoce zawierają soki a nasiona nie.
2009-12-31T15:42:38+01:00
Dlaczego owoce są mniej odporne na działanie niskich temperatur niż nasiona?

Ponieważ owoce zawierają soki które w minusowych temperaturach zamarzają,a nasiona nie zawierają soków