Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T14:55:50+01:00
Drogi Mikołaju!
W tym roku chcialbym dostać taki mega wypasiony samochod na baterie. Bardzo podoba mi sie taki jaki był w "Sam w domu poraz 3". Może być też inny, ale njabrdziej chciałbym ten. W tym roku byłem bardzo grzeczny i bardzo ładnie pomagałem swoim rodzicom oraz dziadkiom. Kiedyś pomogłem nieść starszej pani zakupy do domu, a raz nawet przyprowadziłem ją przez pasy. Ładnie odrabiałem prace domowe a więc zasługuje na ten prezent.
Stęskniony prezentu
...................
4 4 4
2009-12-31T15:07:19+01:00
Miejscowość, Data napisania

Drogi Święty Mikołaju!

Moim najskrytszym marzeniem jest ............ (wpisz co chciałbyś dostać). Dlatego proszę Cię Święty Mikołaju, żebyś mi dał tę(lub tego) ...............pod choinkę.
Zawsze wierzyłem, że istniejesz, ale mimo to nie pisałem do Ciebie listów, bo wiem, że pisze je do Ciebie wiele dzieci... W tym roku robię wyjątek, poniewarz bardzo chciałbym mieć tę (lub tego) ................
Pozdrawiam Cię i twoją małżonkę...
.................... (twoje imię)

INSTRUKCJA: tego już nie pisz w swoim wypracowaniu, tego co jest w nawiasach również.
Życzę piątki :)
4 5 4