Zamień na hektary :
-174500m²
-2105000m²
-30a
-290a
-102000a
-0,75km²
-1,6km²
-21,5km²

zamień na metry kwadratowe:
-452000cm²
-18000cm²
-7185dm²
-164000dm²
-42,5a
-0,2ha
-1,05ha
-0,07km²

(a=ary, m²=metry², km²=kilometry², cm²=centymetry², dm²=decymetry²)
(MUSZĄ BYĆ DOKŁADNE OBLICZENIA)

z góry DZIĘKI!!!:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T15:13:57+01:00
Zamień na hektary :
-174500m²=17,45h
-2105000m²=210,5h
-30a=0,3h
-290a=2,9h
-102000a=1020h
-0,75km²=
-1,6km²
-21,5km²

zamień na metry kwadratowe:
-452000cm²=45,2
-18000cm²=1,8
-7185dm²
-164000dm²
-42,5a=4250
-0,2ha
-1,05ha
-0,07km²

Tylko tyle mi sie udało zrobić chociaż trochę ci pomogłam Pozdraiwam
2009-12-31T15:20:25+01:00
17,45h
210,2h
0,3h
0,290h
120h


45,2m
1,8m
-
-
-4250m
-2000m
-10500m
-70000m
wszędzie kwadratowe
2009-12-31T15:34:14+01:00
-174500m²:10000=17,45ha
-2105000m²:10000=210,5ha
-30a:10000=3000m²:10000=0,3ha
-290a:10000=29000m²:10000=2,9ha
-102000a:10000=10200000m²:10000+1020ha
-0,75km²:10000=750000m²:10000=75ha
-1,6km²:10000=1600000m²:10000=160ha
-21,5km²:10000=21500000m²:10000=2150ha

-452000cm²:10000=45,2m²
-18000cm²:10000=1,8m²
-(7185dm²∧100):10000=71,85m²
-(164000dm²∧100):10000=1640m²
-(42,5a∧1000000):10000=4250m²
-(0,2ha∧100000000):10000=2000m²
-(1,05ha∧100000000):10000=10500m²
-((0,07km²∧1000000)∧10000):10000=70000m²