Potrzebuję przepisu na domowy jogurt owocowy z użyciem mleka, bez jogurtu naturalnego i śmietany\śmietanki .Jak najszybciej prosze ! Ten przepis ma być szybki i prosty z składników które moŻna znaleźć w domu ! Z GÓRY DZIĘKI ! 20 PKT.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T15:20:47+01:00
SKŁADNIKI:
* 1 Cukier wanilinowy
* 200 g malin
* 100 g lodów waniliowych
* 1 szklanka mleka
* 2 łyżki kwaśnej śmietany 18%

Cukier wanilinowy, maliny, lody, mleko i śmietanę zmiksować. Przelać do pucharków. Podawać zaraz po przygotowaniu.

2009-12-31T15:41:48+01:00
- 1 litr pasteryzowanego mleka
- 2 łyżki (lub więcej) mleka w proszku
- 50 ml jogurtu zawierającego żywe bakterie

Podgrzej mleko do temperatury ok. 50 st. C. Dodaj mleko w proszku, jogurt, dokładnie wszystko wymieszaj. Wlej mieszankę do termosu, ew. wlej do słoika i owiń kocem- po kilku godzinach jogurt jest gotowy. Korzystając z tego jogurtu, możesz przyrządzić następny itd.
A gdy już mamy jogurt, miksujemy lub mieszamy go z dowolnymi rozdrobnionymi owocami, słodzimy (cukrem czy miodem), chłodzimy i podajemy. Taki owocowy jogurt można również zamrozić i mieć jogurtowe lody.