Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T15:50:31+01:00
likwidacja polskiego szkolnictwa wyższego, obniżenie jakości szkolnictwa średniego, spadek ilości szkół elementarnych, wprowadzenie języka rosyjskiego jako dodatkowego do szkół średnichm, nałożono wysoką kontrybucję.

Szampanskiego sylwestra !!!
2009-12-31T16:44:13+01:00
Likwidacja polskiego szkolnictwa wyższego.
Obniżenie jakości szkolnictwa średniego.
Spadek ilości szkół elementarnych.
Wprowadzenie języka rosyjskiego jako dodatkowego do szkół średnich.
Nałożono wysoką kontrybucję.

Może sie przyda ;) a tam miedzy nami to jest z wikipedi;)
2009-12-31T17:55:36+01:00
Sukcesy polaków w wojnie polsko-rosyjskiej 1830-1831:
-likwidacja polskiego szkolnictwa wyższego,
-obniżenie jakości szkolnictwa średniego,
-spadek ilości szkół elementarnych,
-wprowadzenie języka rosyjskiego jako dodatkowego do szkół średnich,
-nałożenie wysokiej kontrybucji.

;)))