Gdzie byście poszli do gimnazjum? Chodzi mi o to czy z wszystkimi kumplami z klasy czy do takiego lepszego zeby sie kształcic?Tam gdzie oni idą jest takie o ale wiecie cała podstawówka razem, czy mam iść do lepszego gim.? Pomóżcie!

3

Odpowiedzi

2009-12-31T15:34:33+01:00
Na pewno do tego żeby się lepiej kształcić. Kolegów znajdziesz sobie wszędzie , a lepsza szkoła to lepsza wiedza ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T15:36:16+01:00
`.słuchaj ja bardzo chciałam iść na Solipską (to najlepsze gim. w Warszawie), ale tylko kilka osób z mojej szkoły sie tam dostało prawda. Z mojej starej klasy byłam tylko ja i teraz jestem w 1 kl gim. ale tu u mnie w rejonie (Ursus) dlatego, ze ja mieszkam kawełek drogi od Solipskiej i gdybym była chora to kto by mi podał lekcje c'nie. Ale jeżeli mieszkasz blisko tej lepszej szkoły to radze ci iść tam poniewaz, zawsze i tak bedziesz blisko qmpli z tamtego innego gim.i gdy bedziesz chora bedzie miał kto ci podac lekcje. Bo pózniej bedziesz mogła dostac sie do lepszego liceum. Myśl o swojej przyszłosci... ;]
2009-12-31T15:37:45+01:00
Lepiej idź do tego lepszego. Więcej się nauczysz. Wiedza przyda Ci się później w innych szkołach.