Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T16:03:17+01:00
Http://www.probnamatura.pl/index.php?c=edycja_2008_odp

tu masz linki do odpowiedzi (wszystkie) wybierz sobie poziom rozszerzony i biologia podejrzewam ;] (bierzesz zapisz element docelowy jako)


pozdrawiam:)
2009-12-31T19:23:11+01:00
Http://operon.x.pl/probnamatura/files3_2008/odp/b/PM_Biologia_PR_odp.pdf

:)
a jeśli nie to , to wybierasz sobie tutaj :

http://www.probnamatura.pl/index.php?c=edycja_2008_odp

pozdrawiam :)