Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T16:06:39+01:00
Mieszkańcy:
Sędzia
Tadeusz
Zosia
Telimena
Wojski
Woźny Protazy

Goście:
Ksiądz Robak
Podkomorzy
Rejent
Asesor
14 3 14
2009-12-31T16:10:13+01:00
A)
Tadeusz
Jacek Soplica
Sędzia Soplica
Gerwazy i Protazy

b)
Telimena
Zosia
Jankiel
wojski Hreczecha
Rejent
Asesor
Szlachta Dobrzańska

tak mi sie wydaje:)
2 3 2
2009-12-31T17:12:56+01:00
mieszkancy:
* Jacek Soplica (ksiądz Robak) – ojciec Tadeusza Soplicy, zabójca Stolnika, przybiera tożsamość mnicha i planuje powstanie przeciw Moskalom,
* Tadeusz Soplica – tytułowy bohater epopei, dwudziestoletni chłopak, syn Jacka Soplicy,
* Zosia – córka Ewy Horeszkówny, zakochana w Tadeuszu Soplicy,
* Sędzia Soplica – gospodarz Soplicowa, brat Jacka, gorący patriota,
* Telimena – opiekunka Zosi, mieszkanka Petersburga,
* Hrabia – krewny Horeszków, prawowity właściciel zamku, o który kłóci się z Soplicami
* Gerwazy Rębajło – klucznik Horeszków (służył jeszcze Stolnikowi),
* Protazy – woźny Soplicowa,
* Jankiel – Żyd

6 4 6