Witam :) Potrzebuję pomysłu na prezentację z języka angielskiego na dowolny temat ;/ Nie chodzi tu o kraje anglojęzyczne, ale raczej coś oryginalnego, co zaciekawi moją bardzo wymagającą pod tym względem nauczycielkę. Z góry dziękuję za pomoc ;)

3

Odpowiedzi

2009-12-31T16:20:37+01:00
Może opiszesz w prezentacji jakieś święta, np. Wielkanoc, Walentynki...itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T16:21:01+01:00
Np.
O rodzinnie Króleweskiej
albo
o sklepach w Londynie
lub
Jedzeniu brytyjskim
albo
możesz o osobach które dostały Oskara
jest wiele możliwości
daj naj
2009-12-31T16:22:45+01:00
Może zrob porównanie standardów zyciowych przecietnego czlowieka w polsce i w anglii :)