Odpowiedzi

2009-12-31T16:26:33+01:00
Http://www.dejzy.pl/czytelnia/ezoteryka/noworoczne-wrozby-0001.html

Na tej stronce jest dużo fajnych wróżb!;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T16:28:13+01:00
Mówi się, że jaki Sylwester, taki cały nowy rok ;DD

W sylwestrowy wieczór włóż na siebie nową bieliznę, koniecznie z metką, a tego dnia szczególnie zadbaj o piękny wygląd. Wróży to powodzenie u płci przeciwnej przez cały najbliższy rok!

Wisisz koleżance parę złotych? Oddaj jej koniecznie przez wybiciem północy, żeby nie wchodzić w nowy rok z długami, a w przyszłym roku nie cierpieć na brak pieniędzy.

31 grudnia do portfela warto też włożyć łuski z wigilijnego karpia.

Masz dużo planów i marzeń na nadchodzący rok? Przygotuj dwanaście rodzynek lub winogron i przed wybiciem północy, zjadaj je co minutę, przy każdej myśląc inne życzenie, które ma się spełnić!
3 2 3
2009-12-31T16:31:33+01:00
Z wróżb sylwestrowych może:Co czeka cię w Nowym Roku lub Jaki chłopak się w tobie zakocha w roku 2010.