Odpowiedzi

2009-12-31T17:10:28+01:00
Gdyby Słońce nagle zgasło na Ziemi nie byłoby życia. Słońce daje nam bardzo wiele, bez niego, jak bez wody żyć nie można.
Dostarcza nam światła, jesteśmy dziećmi Słońca, ponieważ ono daje nam światło dzięki któremu możemy normalnie funkcjonować.
1 5 1
2009-12-31T18:34:58+01:00
Jesteśmu dziećmi Słońca, ponieważ bez niego nie byłoby życia na ziemi. Jest ono potrzebne wszystkim stworzeniom aby funkcjonować.Gdyby nagle go zabrakło życie na ziemi przestałoby istnieć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T21:33:30+01:00
Światło słoneczne jest potrzebne do procesu fotosyntezy, w wyniku którego rośliny zdobywają pokarm. Gdyby umarły z braku pokarmu w niedługim czasie po tym zginęłyby zwierzęta roślinożerne, a po nich mięsożercy żywiący się tymi zwierzętami. Po za tym w wyniku fotosyntezy rośliny dostarczają nam duże ilości tlenu. Tak więc bez Słońca życie na ziemi nie byłoby możliwe.