Mam takie zdania
zad.3.
Wpisz do tabelki typowe objawy zawału serca.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

zadanie 1i 2 znajduje się na załączniku,jeżeli nie będzie się załącznik otwierał, to zadania są napisane po spodem
zad.1 ( czyli to)
Uzupełnij zadanie
Kiedy w tętnicy wieńcowej powstaje zakrzep,.......................................................Występuje
wówczas.........................................................................................
Stan taki nazywamy...................................................Przyszłość chorego zależy od............................................................

Zad 2 (i to )
Najczęściej przyczyną zawału serca jest zaawasowany proces miażdżycowy tętnicy wieńcowych.Wpisz to tabelki, które osoby dorosłe najczęściej zapadają na tę chorobę.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
PROSZĘ O SZYBKIE ROZWIĄZANIE TYCH ZADAŃ . Z GÓRY DZIĘKI :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T17:33:08+01:00
Wpisz do tabelki typowe objawy zawału serca.
1.Silny ból w klatce piersiowej
2.Ból promieniujący na łopatki
3.Drętwienie lewej ręki
4.Trudności z oddychaniem
5.Lęk
6.Niepokój

Uzupełnij zadanie
Kiedy w tętnicy wieńcowej powstaje zakrzep to dochodzi do zatrzymania krążęnia ,Występuje
wówczas zawał.
Stan taki nazywamy zawałem Przyszłość chorego zależy od udzielenia natychmiastowej pomocy.

Najczęściej przyczyną zawału serca jest zaawasowany proces miażdżycowy tętnicy wieńcowych.Wpisz to tabelki, które osoby dorosłe najczęściej zapadają na tę chorobę.
1.Palacze
2.Osoby z nadwaga
3.Osoby z nadciśnieniem
4.Osoby prowadzące nieregularny tryb życia,
5.życie w stresie
6.
2009-12-31T18:47:18+01:00
+zad3
1. atak serca
2. bol zamostkowy
3.rozrusznik serca
4.proba wysiłkowa
5.choroba tako-tsuba
6.maska brzuszna zawalu serca
7.niedotlenienie
8.nerwica lekowa
9.dodatkowe skorcze