Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T18:25:14+01:00
Gdyby Słońce nagle zgasło na Ziemi nie byłoby życia. Słońce daje nam bardzo wiele, bez niego, jak bez wody żyć nie można.
Dostarcza nam światła, jesteśmy dziećmi Słońca, ponieważ ono daje nam światło dzięki któremu możemy normalnie funkcjonować.
4 4 4
2009-12-31T18:28:40+01:00
Gdy umrze słońce, umrzemy i my. :) taki zamiennik
Nie ma życia bez słońca, jesteśmy od niego uzależnieni.

pozdro.
3 2 3
2009-12-31T19:54:52+01:00
Jesteśmy dziećmi słońca ponieważ bez słońca nie było by życia.Gdyby Słońce zgasło to za 8 min nie dotarło by do nas światło,na ziemi zapanowałaby ciemność. Nasze życie nie miało by żadnego sensu. Światło odpowiedzialne jest za poczucie szczęścia,gdyby go zabrakło ludzie byli by bardzo smutni,dlatego można powiedzieć, że Słońce jest naszym ojcem a my jego dziećmi
1 2 1