Odpowiedzi

2009-12-31T18:27:56+01:00
Wloz plytke windowsa xp i zainstaluj go odinstalowywujac windowsa 7 :)

@EDIT: Skoro miales juz na tym komputerze windowsa xp to nie powinno byc zadnych problemow bo czasem blokuja ;d.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T18:28:44+01:00
Zrob to co zrobiles wczesniej. Bo wczesniej zmieniles z XP na 7 a teraz trzeba to samo tylko z 7 na XP. ;)
2009-12-31T18:29:21+01:00
Zainstalowac od nowa kompa sformatowac