Odpowiedzi

2010-01-01T04:12:18+01:00
Dziedzina (-nieskonczonosc, +nieskonczonosc)
zbior wartosci =1/2
monotonicznosc- funkcja stała
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T04:47:18+01:00
F(x)= ½.

Jest to funkcja stała
Wykresem jest prosta równoległa do osi OX przeczodząca przez y = 1/2
Dziedzina funcji jest zbór x należy ( - ∞, + ∞ )
Zbiorem wartości funkcji f(x )= y = 1/2
Funkcja nie jest ani rosnąca, ani malejaca , bo jest stała