Ok, więc potrzebuję charakterystyki Santiago. NIe są mi koniecznie potrzebne cytaty, ale jeśli chcecie, to prosze bardzo - daję wolną rękę. Przede wszystkiem to musi być według planu poniżej:
1. Przedstawienie sytuacji i postaci
2. Wygląd zewnętrzny
3. Umysłowość
4. Usposobienie i cechy charakteru
5. Stosunek do przyrody i otoczenia
6. Ocena postaci

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T18:51:09+01:00
1.Mężczyzna w podeszłym wieku.Wdowiec żyjący w ubogiej chacie,niedaleko morskiego wybrzeża w Hawanie na Kubie.Człowiek ubogi,mieszka w jednoizbowej chacie,posiada stara łódź z połatanym żaglem.
2.bardzo szczupły,wręcz chudy,ciało poorane bruzdami,twarz zeszpecona brunatnymi plamami po niezlosliwym raku skory,dłonie ze szramami,oczy błękine,nieugięte,wesołe,radosne,odważne.
3.Tęgi umysł :)
4.wrazliwosc,pokora,prostota,cierpliwosc,rozsadek,madrosc,roztropnosc;byl czlowiekiem doswiadczonym(potrafil wlasciwie rozlozyc przynete,posiadal umiejetnosc wykorzystania pradow morskich)
5.potrafil obserwowac przyrode,kochał ją,byl sprytny zaradny,opanowany,posiadal zdolnosc do przewidywania zachowania ryby,wytrwaly,odwazny,zdeterminowany,nieugięty
6.Bardzo miły pan , przyjazny
8 3 8
2009-12-31T19:54:31+01:00
Do oceny postaci można napisać że nie poddawał się walczył z własną słabością i był osobą godną podziwu.
6 3 6
2009-12-31T20:42:41+01:00
1. Przedstawienie sytuacji i postaci.
Ubogi wdowiec w podeszłym wieku. Posiada starą łódź.
Ma chatkę (na Kubie).
2. Wygląd zewnętrzny.
Jest człowiekiem szczupłym. Twarz oszpecona po raku. Błękitne i radosne oczy.
3. Umysłowość.
Hmm.. tęgi ;))
4. Usposobienie i cechy charakteru.
Charakteryzował go rozsądek, był mądry, roztropny, jak i wrażliwy. Był cierpliwy i doświadczony, gdyż wykorzystywał umiejętnie prądy morskie.
5. Stosunek do przyrody i otoczenia.
Obserwował przyrodę, kochał ją. Przewidywał zachowanie ryb. Odważny, wytrwały.
6. Ocena postaci.
Santiago to bardzo mądry, jak i miły człowiek.

Pozdrawiam. :)
8 3 8