Odpowiedzi

2009-12-31T18:54:23+01:00
10 komb. - 2h 20min
1 komb. - 22h 0min
22/7=3,(142857)h
tyle moge powiedziec
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T18:55:32+01:00
2h 20 min = 140 min

Czas potrzebny jednemu kombajnowi do zebrania pszenicy z pola:
140 min * 10 = 1 400 min

Czas potrzebny siedmiu kombajnom do zebrania pszenicy z pola:
1 400 min / 7 = 200 min = 3 h 20 min

Odp: Pszenicę z 30 hektarowego pola 7 kombajnów zbierze w ciągu 3 h 20 min.