Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T19:00:17+01:00
X --- cena monitora
x-300 --- cena drukarki

8x+ 6(x-300) = 9400
8x + 6x - 1800 = 9400
14x = 11200
x = 800
Odp: Cena monitora wynosiła 800 zł.
10 4 10
2009-12-31T19:02:22+01:00
Do pracowni komputerowej zakupiono 8 nowych monitorow i 6 drukarek za łaczna kwote 9400zl drukarka byla o 300zl tansza niz monitor cene monitora obliczyc rozwiazujac rownianie

x-monitory
y-drukarki

{8x+6y=9400
{y=x-300 wstawiamy do p-go r-nania

{8x+6x-1800=9400
14x=9400+1800
14x=11200/:14
x=800
y=500
5 4 5
2009-12-31T21:04:31+01:00
X-cena monitora
x-300- cena drukarki
8x+6(x-300)=9400
8x+6x-1800=9400
14x=11200
x=800zł
3 2 3