Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T19:02:04+01:00
Oznajmujący(orzekający) , rozkazujący i pytający

xDDD pozdro.
97 2 97
2009-12-31T19:03:39+01:00
Czasownik występuje w trzech trybach; orzekającym, rozkazującym, przypuszczającym

tryb orzekający wyraża informację
tryb rozkazujący wyraża prośbę, rozkaz, polecenie
tryb przypuszczający wyraża przypuszczenie, możliwość

Czasowniki w trybie orzekającym odmieniają się przez: czasy, liczby, osoby i rodzaje

Czasowniki w trybie ROZKAZUJĄCYM odmieniają się przez: liczby I osoby

czasowniki w trybie PRZYPUSZCZAJĄCYM odmieniają się przez: liczby, osoby i rodzaje
281 4 281
2009-12-31T22:46:09+01:00
Tryby czasownika.

Oznajmujący, przypuszczający, rozkazujący.

Pozdrawiam :)
83 3 83