Mam napisać charakterystykę Zenka z Tego Obcego . Lecz proszę o nie pisanie charakterystyki , tylko proszę o wypisanie w punktach 1, 2, 3 :
1. Wygląd ;
2. Metrykę [ tzn. ile miał lat .? jacy byli jego rodzice .? i takie rzeczy ] ;
3. Zachowanie ;
4. Czwarty punkt należy do was , tzn. napiszcie to co jeszcze uważacie z potrzebne ;

Jak macie jakieś pytania piszcie wiadomości prywatnej . Proszę nie pisać ' nie mam pojęcia ' . !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T19:53:46+01:00
1)Zenek był wysoki, szczupły, miał ładne ciemne włosy i gęste brwi.
Był bardzo odważny.Był poważny, Zamknięty w sobie , poważny, i opanowany.
2)Miał 16 lat. jego matka zmarła, a ojciec był alkoholikiem. Musiał uciec i chciał odnaleść swojego wuja z którym mógł by zamieszkać.
3)Zenek był również
zaradny samodzielny i przede wszystkim miał silny upór, podi nie dając się piętrzące się trudności i wytrwale dąży do osiągnięcia celu, czyli do znalezienia wujka.Jest wrażliwy na cierpienia i krzywdy innych. Jest wytrzymały na Ból.

4) Zenek bardzo się zmienił, gdy zaczęła pomagać mu ula. Zaczął wierzyć i bardziej ufać ludzią oraz rozpoczął się przyjażnic z dziećmi. Zaczał rozmumieć swoje błędy. I się poprawił. dzięki pomocy innych odnalazł wuja.
Mam nadzieję że starczy.:) Pozdrawiam:)

2009-12-31T19:58:15+01:00
1. :
Szczupły, wysoki, ciemne włosy, gęste brwi.

2. :
Miał 16 lat. Matka - zmarła, ojciec był alkoholikiem. Wujek - Antoni Janica.

3. :
Odważny. Sam wyruszył autostopem i na piechotę na poszukiwanie wujka. Jechał aż z Wrocławia, by go odnaleźć. Wiedział, iż nie będzie to łatwe, jednakże woli ryzykować, niż odpuścić. Dopiero gdy jest bardzo głodny, kradnie przekupce pieniądze, ale potem postanawia to odpracować. Był poważny, opanowany, zamknięty w sobie.
4. :
-Zenek wydawał się Julkowi bardzo dorosły i odważny. Imponowało mu to, że chłopak sam podróżował autostopem i pieszo w poszukiwaniu wujka i sobie świetnie radził. Julek tęsknił za przygodami, a to, co przydarzyło się Zenkowi, podobało mu się.
-Zenek napisał list do Uli, a w nim przyznał się do tego, w jakim mieszkał domu, że jego ojciec pił i się nim nie interesował po śmierci mamy. Napisał też, że kocha Ulę.

P.S korzystałam z "Lektury z opracowaniem" "Ten Obcy".
Pozdrawiam :)
2009-12-31T21:24:19+01:00
1. - wysoki
- szczupły
- ciemne oczy
- gęste, ciemne włosy
- ubierał się w zieloną, zniszczoną wiatrówkę
2.- miał ok. 16 lat
- jego matka nie żyła, a ojciec był alkoholikiem
- miał wujka Antoniego
- interesował się zwierzętami, naturą, przyrodą
- chciał zostać marynarzem
3. - Za wszelką cenę chciał sprawiać wrażenie niezależnego, dorosłego
4. wg. mnie Zenek był dobrym chłopakiem, ale przez głód wstąpił na złą drogę poprzez kradzież