Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T21:38:40+01:00
Dane:
sprawnośc(n) 40%
E dostarczona 500J
Szukane:
w=?

n=w/e
w= n*e
w=40%*500J=200J
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T21:43:58+01:00
Dane:
η = 40% - sprawność urządzenia
Wd = Ed = 500J - energia dostarczona

Szukane:
Wu = ? - praca uzyskana

Wzory:
η = (Wu/Wd)*100%
η/100% = Wu/Wd
Wu = (η*Wd) / 100%

Obliczenia:
Wu = (40% * 500J) / 100% = 200J