Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T21:07:41+01:00
Czas przeszły:
l.poj
ja walczyłam/ walczyłem
ty walczyłaś/ walczyłeś
on walczył
ona walczyła
ono walczyło

l.mn
my walczyliśmy/ walczyłyśmy
wy walczyliście/ walczyłyście
one walczyły
oni walczyli

czas teraźniejszy:
ja walczę
ty walczysz
ona,ona,ono walczy

l.mn
my walczymy
wy walczycie
one,oni walczą

czas przyszły:
ja będę walczyć
ty beziesz walczy
on,ona,ono będzie walczyć

l.mn
my będziemy walczyć
wy będziecie walczyć
one,oni będą walczyć

Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T22:20:44+01:00
Przeszły
l.poj.
ja walczyłam, walczyłem
ty walczyłeś, walczyłaś
on walczył
ona walczyła
ono walczyło
l.m.
my walczyliśmy, walczyłyśmy
wy walczyliście, walczyłyście
oni walczyli
one walczyły

przyszły
l.poj
ja będę walczyła, będę walczył
ty będziesz walczył, będziesz walczyła
on będzie walczył
ona będzie walczyła
ono będzie walczyło

l.m
my będziemy walczyli, będziemy walczyły
wy będziecie walczyli, będziecie walczyły
oni będą walczyli
one będą walczyły


teraźniejszy
l.poj.
ja walczę
ty walczysz
on walczy
ona walczy
ono walczy

l.m.
my walczymy
wy walczycie
oni walczą
one walczą

nie przepisywałam od nikogo, proszę o naj :)))