Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T21:01:10+01:00
M) Pięć stołów
D) Pięciu stołów
C) Pięciu stołom
B) Pięć stołów
N) Pięcioma stołami
Msc) O pięciu stołach
W) Pięć stołów
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T21:42:01+01:00
Mianownik. Pięć stołów
Dopełniacz. Pięciu stołów
Celownik. Pięciu stołom
Biernik. Pięć stołów
Narzędnik. Pięcioma stołami
Miejscownik. O pięciu stołach
Wołacz. Pięć stołów
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T21:50:41+01:00
Pięć stołów
Pięciu stołów
Pięciu stołom
Pięć stołów
Pięcioma stołami
O pięciu stołach
Pięć stołów
W kolejności:
Mianownik, Dopełniacz, Celownik, Biernik, Narzędnik, Miejscownik, Wołacz
1 5 1