Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T21:33:00+01:00
Zbudowane jest w 96-98% z materii nieorganicznej: kryształów dwu hydroksyapatytu, dlatego jest twarde, a pozostałe 2-4% szkliwa stanowią związki organiczne i woda. Tkanka ochronna to jest :)

2009-12-31T21:45:47+01:00
Zbudowane jest głownie z kryształów dwuhydroksyapatytu czyli materii nieogranicznej oraz w mniejszym stopniu ok. 2 % z wody i związków organicznych