Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T21:56:27+01:00
2009-12-31T21:58:47+01:00
3000 x 15% = 3000 x 15%100 = 30 x 15 = 450
3000-450 = 2550
2550 x 15% = 255 x 15/10 = 3375/10 = 337,50 zł
2550 - 337,50 = 2212,50 zł. ;)

Porszę. Jeśli czegoś nie rozumiesz - pisz. Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T21:59:53+01:00
100% - 15% = 85%

100% - 3000zł
85% - x (zł)
x = 2550zł

2550zł - 100%
x (zł) - 85%
x = 2167,5 zł

Odp: Komputer po obniżkach będzie kosztował 2167,5 zł.