Odpowiedzi

2009-12-31T22:26:12+01:00
A.
W(0) = 1
W(-1) = -1+2+1+3+1 = 6

B.
W(0) = 2

C.
W(0) = 1
W(-1) = -1-2-1+3+1 = 0

D.
W(0) = 1
W(-1) = -1+2+1+3+1 = 6

0dp. c
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T02:18:03+01:00
Który wielomian spełnia warunki W(0)=1 i W(-1)=0:
A. -x⁴-2x³+x²-3x+1
W(0)=-0⁴-2*0³+0²-3*0+1=1
W(-1)=-(-1)⁴-2(-1)³+(-1)²-3(-1)+1=-1+2+1+3+1=6 nie
B. -x⁴+2x³-x²+3x+2
W(0)=2 nie
C.-x⁴+2x³-x²-3x+1
W(0)=1
W(-1)=-(-1)⁴+2(-1)³-(-1)²-3(-1)+1=-1-2-1+3+1=0 tak
D.-x⁴-2x³+x²-3x+1
W(0)=1
W(-1)=6 nie

Poproszę z obliczeniami. odp.C)
9 4 9