1.Muszę napisać wszystkie ważne wydarzenia z Polski w podpunktach!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Muszę napisać wszystkie ważne wydarzenia ze świata w podpunktach!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Te mniej ważne wydarzenia i fascynujące wydarzenia też muszą być
To wszystko muszi być z 2009 roku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TYLKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-31T22:49:56+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/2009


na tej str masz wszystko!!!
liczę na naj
tego jest dużo bo w każdym miesiącu się wiele rzeczy wydarzyło!!
naj!!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T23:16:02+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/2009

1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T01:35:29+01:00
Ja wszystkie potrzebne info. z kraju i ze świata znajduje na strone www.wp.pl
Jest tam taka wyszukiwarka gdzie można wpisać czego się szuka.
To napewno działa, bo ja zawsze z tego korzystam na WOS-a.