Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T00:17:21+01:00
Polacy wygrali bitwę pod Cedynia dzięki zręcznemu manewrowi Czcibora, brata Mieszka 1
3 3 3
2010-01-01T00:19:20+01:00
Dlaczego Polacy wygrali bitwę pod Cedynią.

Dzięki bratu Mieszka - Czcibora ( jego manewrowi ). :)


Pozdrawiam
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T00:29:44+01:00
Odp.Polacy wygrali bitwę pod Cedynia dzięki Czciborowi, był to brat Mieszka 1 ,zwyciężyli dzięki jego manewrowi.
pzr
1 5 1