Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T02:00:33+01:00
Małopolska, Wielkopolska, Mazowsze, Kujawy, Pomorze, Śląsk,Ruś Czerwona,Polesie,Ziemia Lubuska,Polskie Łużyce
2010-01-01T02:03:21+01:00
Wielkopolska , Małopolska , Mazowsze , Kujawy , Śląsk , Prusy , Polesie , Pomorze ,Podlasie , Ruś Czerwona .
1 5 1
2010-01-01T02:13:57+01:00
Małopolska, Mazowsze, Wielkopolska, Kujawy, Pomorze, Śląsk,Ruś Czerwona,Polesie,Ziemia Lubuska