Odpowiedzi

2010-01-01T10:50:27+01:00
Jest tam cisza i spokój oraz czyste powietrze i tak dalej
1 5 1
2010-01-01T11:16:03+01:00
...ponieważ
-jest świeże powietrze
-cisza
- dużo zieleni
-niema tak dużo spalin
-mamy kontakt z przyrodą
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T11:55:34+01:00
Chciałabym mieszkać na wsi, ponieważ to właśnie tam, jak nigdzie indziej na świecie znajdę czyste, świeże powietrze, nie będę uzależniona od innych mieszkańców, wreszcie będę mogła chodzić na spacery, takie z prawdziwego zdarzenia, może znajdę w końcu swój "zakątek". Na wsi również panuje bardzo piękna atmosfera. Las. Łąki. Rzeki. Śpiew ptaków. Zwierzęta. To wszystko na pewno korzystnie by wpływało na moje samopoczucie. W mieście nie można zaznać prawdziwego spokoju. Ciągłe jazdy samochodów, wrzask, huk nie sprzyjają mojemu zdrowiu.
Chciałabym mieszkać na wsi, ponieważ tylko tam jest miejsce dla mnie.
1 5 1