Odpowiedzi

2010-01-01T11:35:05+01:00
To zbiór punktów leżących na pewnej płaszczyźnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T11:35:22+01:00
Figury płaskie to figury mające tylko 2 wymiaryu: długośc i szerokość nap. kwadrat, prostokąt , romb, koło, trapez, trójkąt, deltoid, równoległobok,,,,w tych figurach oblicza się tylko pole i obwód
a te , które mają 3 wymiary , czyli jeszcze wysokość to graniastosłupy, kula, sześcian, stożek, ostrosłup, i u nich oblicza się jeszcze objętość
2010-01-01T11:36:52+01:00
Figura płaska (rodzaj figury geometrycznej) – to zbiór punktów leżących w pewnej płaszczyźnie.