Odpowiedzi

2010-01-01T12:16:47+01:00
Aleksandra III Wielkiego uważa się za największego władcę Macedonii. Posiadał on wielki talent militarny, był bardzo odważny oraz był znakomitym przywódcą. Po śmierci ojca Filipa II gdy został królem postanowił kontynuować politykę ojca, który po podbiciu Grecji chciał zjednoczyć sobie wszystkie ludy Persji.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T14:55:04+01:00
1.stworzyl on wielkie imperium i potrafil nim zarzadzac
2.byl synem wielkiego wodza Filipa II
3.pod jego kierowaniem armia macedonska odniosla wiele zwycienstw
4.podbil egipt pokonujac armie Dariusza III,stworzyl tam miasto ktore nazwal Aleksandria
5.byl traktowany jako krol i wyzwoliciel bo kiedy Dariusz III zostal zabity to jeden z satrapow oglosil sie wladca .wyedy Aleksander kazal go scigac i zabic. poslubil corke Dariusza III
6.byl bardzo abbitnym wodzem chcial podbic caly swiat
7.nie zdazyl podbic caloego swiata poniewaz zmarl 13 czerwca 323 roku

(wyszlo mi to troche chaotycznie)
2 3 2