Ułóż przykładowy jadłospis odpowiedni dla twojego wieku( 14 lat) i trybu życia (jestem w ciągłym ruchu, bo codziennie mam trening). Wykorzystaj znane ci zasady racjonalnego żywienia.
Ma być I śniadanie
II śniadanie
Obiad
Podwieczorek
Kolacja

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T12:28:29+01:00
Śniadanie:
Bułka,masło,twaróg lub plasterek szynki i sera żółtego.
II śniadanie:
Jabłko lub jogurt
Obiad:
Ziemniaki,mięso (obojętnie jakie),surówka,coś do popicia najlepiej sok pomarańczowy
Deser:
Wafelek
Podwieczorek:
2 kanapki z pomidorem i ogórkiem
Kolacja:
Coś lekkiego,np 2 kromki chleba z twarogiem
4 4 4
2010-01-01T12:32:20+01:00
Śniadanie 1:
Herbata, kanapki z szynką i ogórkiem lub pomidorem, jabłko.
Śniadanie 2:
Sałatka warzywna, kanapka z żółtym serem, sok pomarańczowy.
Obiad:
Ziemniaki z kuraczakiem, herbata.
Podwieczorek:
Zapiekanka, sok malinowy, baton.
Kolacja:
Kanapka z dżemem, herbata, kilka mandarynek.
2010-01-01T14:25:20+01:00
I śniadanie -musli z jogurtem lub mlekiem
II śniadanie -bułka z nutellą, świeży sok
Obiad-pomidorowa z ryżem ,ziemniaki mięso kompot
Podwieczorek-baton lub jakiś owoc,woda
Kolacja -Kanapka z serem i szynką czerwona herbata (jeśli nie lubisz herbatka owocowa)
1 4 1