Odpowiedzi

2010-01-01T12:47:14+01:00
Chciałabym bym dorosła...
Dlaczego?
To proste. Dorosłym wszytsko wolno. Nigdy nic im nie można powiedzieć, bo odrazu gadają, iż nie mamy do nich szacunku itp. Mamy być grzeczni dla nich. Tylko ja nie rozumiem dlaczego to działa w jedną strona. Oni mogą być dla nas nie mili. Mogą na nas wrzeszczec itp. A my? Nic nie możemy. Jesteśmy tylko na ich posyłki. Cały Świat młodzierzy jest beznadziejny. Zawsze tlyko zrób to zrob tamto. Bez sensu.
1 1 1
2010-01-01T12:50:29+01:00
Jakie wnioski na temat świata dorosłych zgromadziłam w mojej dotychczasowej podróży przez życie:

jeśli to ma być w podpunktach to tak :
- Są zapracowani. Ciężko pracują i coraz mnie mają wolnego czasu.
- Zatracają się, goniąc za pieniędzmi, sukcesami w pracy.
- Poprzez to stają się nieasertywni

- Według mnie mają mało rozbudowaną wyobraźnię.
- Są pracowici oraz (niektórzy) odkrywczy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:19:17+01:00
1 Ze dorośli są nie zależni można im wszystko ale ponoszą za to konsekwencje
2 Pełnią odpowiedzialność nad są swoją rodziną
3 Są zapracowani, mądrzy
4 Posiadają wiedzę która przekazują swoim dzieciom
1 5 1