Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:42:10+01:00
POLSKI
Chciałabym serdecznie zaprosić na moje (np. 18) urodziny.
Impreza odbędzie się (np. 15 maja 2010, Gdynia),
w moim domu, przy ulicy (np.
w godzinach (np. 17-21).
Dobra zabawa gwarantowana:-)
Twój podpis
FRANCUSKI
Je voudrais vous inviter cordialement à mon (par exemple, 18) anniversaire. La manifestation aura lieu (par exemple, Mai 15, 2010, Gdynia),
à ma maison sur une rue (par exemple, Have 3 / 4)
en heures (par exemple 17-21).
Good fun garanti :-)
Twój podpis
W nawiasy możesz wstawić swoje dane:-)
26 2 26
2010-01-01T14:55:02+01:00
Vous êtes cordialement invité à mon 14 anniversaire, qui aura lieu le 13 avril. S'il vous plaît venir à la rue française 2 / 3. Adoption débutera à 16h00. Bonne ambiance garantie.


Serdecznie zapraszam na moje 14 urodziny , które odbędą się dnia 13 kwietnia. Proszę przyjechać na ulicę Francuską 2/3 . Przyjęcie rozpocznie się o godzinie 16:00. Dobra zabawa gwarantowana.
58 3 58